اجرایی-شدن -تفاهم‌نامه-منعقده-با-اداره‌-کل-پست-گیلان-<-span><-span><-p> " /> اجرایی-شدن -تفاهم‌نامه-منعقده-با-اداره‌-کل-پست-گیلان-<-span><-span><-p> " />
کد خبر : 7018 تاریخ انتشار : ۲۱فروردین ۱۴۰۲ ساعت 16:36

مدیرکل میراث ‌فرهنگی گیلان خبرداد

اجرایی شدن  تفاهم‌نامه منعقده با اداره‌ کل پست گیلان


	اجرایی شدن  تفاهم‌نامه منعقده با اداره‌ کل پست گیلان

مدیرکل میراث ‌فرهنگی گیلان از اجرایی شدن تفاهم‌نامه منعقده با اداره‌ کل پست استان خبر داد و گفت:ظرفیت‌های بخش‌های دو اداره در زمینه اجرایی نمودن تفاهم‌نامه شناسایی و برنامه‌های خوبی تدارک دیده شده است.
به‌ گزارش نیمرخ گیلان/ «ولی جهانی» افزود: با توجه به تفاهم‌ نامه منعقده فی مابین دو اداره‌ میراث ‌فرهنگی و پست گیلان، جلسات اجرایی نمودن متن تفاهم‌نامه با حضور مدیران کل و معاونین دو اداره برگزار می شود.
وی اظهار داشت: به منظور اجرایی شدن تفاهم نامه فی‌مابین دو اداره ‌کل، ظرفیت‌های بخش‌های دو اداره در زمینه اجرایی نمودن تفاهم‌نامه شناسایی و برنامه‌های خوبی تدارک دیده شده است.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان افزود: از جمله این موارد می‌توان به ایجاد اولین دفتر پست حصیر گیلان در منطقه ثبت ملی شده خمام روستای فشتکه و همچنین استفاده از ظرفیت اطلاع‌رسانی پست در زمینه معرفی جاذبه‌ها و مسیرهای گردشگری اشاره کرد.
وی به بهره برداری تلفیقی گردشگری دفاتر پست موجود در سطح شهرستان‌ها اشاره و بیان کرد که تعامل مناسبی با اداره‌ کل پست در این زمینه صورت گرفته است.

نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آخرین اخبار
اخبار پر بازدید